Regulamin Forum
Cytat z admin data 8 stycznia, 2022, 11:13 pmForum dyskusyjne – przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.
Forumowicz - osoba, która posługując się loginem i hasłem bierze czynny udział w życiu forum.
Administrator - osoba zarządzająca strukturą forum. Dba o poprawne funkcjonowanie od strony technicznej. W skład administracji wchodzi również Zarząd stacji, który decyduje o funkcjonowaniu DiscoStrefaFm.
Administrator kanału - osoba, która opiekuje się jednym z dwóch aktywnie funkcjonujących kanałów (Disco Polo, Club).
Moderator - osoba dbająca o porządek na forum dyskusyjnym i stronie DiscoStrefaFm.
Prezenter - osoba, która pojawia się na jednym z dwóch kanałów muzycznych i prowadzi audycje radiowe.
Wierny słuchacz DiscoStrefaFm.
Ban - czasowa bądź stała blokada konta. Ban może zostać nałożony na kilka sekcji na całe konto.
Ostrzeżenie - inaczej upomnienie, które można otrzymać za złamanie poniższego regulaminu, a mówiąc w skrócie za nieodpowiednie, niepoprawne zachowanie. Trzy ostrzeżenia mogą skutkować banem.
Fora - miejsca w których znajdują się subfora, kategorie i tematy.
Pobieralnia - miejsce w którym możesz pobrać mp3 bądź dodać do pobrania (upload).
Reputacja - punkty, które możesz otrzymać od innego użytkownika za pomoc. Najwięcej punktów można uzyskać za dodawanie mp3 do forum "Pobieralnia".
Zasady:
1. Przy rejestracji należy podać aktualny (używany) adres e-mail.
2. Nick użytkownika nie może zawierać powszechnie używanych wulgaryzmów.
2.1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
2.2. W przypadku braku możliwości odzyskania dostępu do konta, należy zgłosić Administratorowi kanału bądź moderatorowi takowy problem i poinformowanie o założeniu drugiego konta.
2.3. Jeżeli po 30 minutach od rejestracji nie przyjdzie na naszą skrzynkę pocztową link aktywacyjny (sprawdź spam), to należy zgłosić do Administratora bądź Moderatora.
2.4. DiscoStrefaFm nie dezaktywuje kont na prośby użytkowników.
3. Tematy umieszczamy w odpowiednich działach.
3.1. Temat, który został dodany w niewłaściwym dziale zostanie przeniesiony do kosza.
3.2. Przed napisaniem tematu, upewnij się, że taki wpis już nie istnieje.
3.3. Wątki o tematyce erotycznej, pornograficznej, rasistowskiej, antysemickiej, wulgarnej, destrukcyjnej (myśli samobójcze), będą usuwane.
3.4. Tematy związane z myślami destrukcyjnymi (myśli samobójcze, planowanie morderstwa), będą przez odpowiednie osoby archiwizowane i mogą zostać przekazane odpowiednim organom.
4. Przed dodaniem wpisu, upewnij się czy przekazałeś wszystkie informacje, które chciałeś.
4.1. Jeżeli po opublikowaniu wpisu przypomni Ci się jakaś ważna informacja, która musi zostać zawarta w Twoim wpisie, to kliknij "Edytuj" i dopisz wiadomość.
4.2. Zabrania się pisać posta pod swoim postem. Poczekaj aż ktoś odpowie na Twoją wiadomość. Nie stosuj tzw. metody podwieszonych postów.
4.3. Zachowaj poprawność ortograficzną i stylistyczną. Nie pozwól by inny użytkownik miał problem z rozszyfrowaniem Twoich myśli.
4.4. Uprasza się o niestosowanie Caps Lock'a (twardy shift).
5. Zabrania się reklamowania serwisów, portali z którymi DiscoStrefaFm nie współpracuje.
5.1. Reklamowanie innych stacji jest kategorycznie zabronione.
5.2. Sygnatura również jest objęta zakazem reklamowania powyższych podmiotów.
5.3. W sygnaturze możemy reklamować swoje social media.
5.4. Zgodę na reklamę podmiotu nie współpracującego z DiscoStrefaFm może wyrazić jedynie Zarząd radia.
6. Forum jest dostępne dla wszystkich osób.
6.1. Na forum obowiązuje wolność słowa.
6.2. Konstruktywna krytyka nie jest niczym złym.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
W przypadku edycji Regulaminu Forum, użytkownicy mają 24 godziny na zapoznanie się z nową wersją. Pozdrawiamy Administracja DiscoStrefaFm
Forum dyskusyjne – przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.
Forumowicz - osoba, która posługując się loginem i hasłem bierze czynny udział w życiu forum.
Administrator - osoba zarządzająca strukturą forum. Dba o poprawne funkcjonowanie od strony technicznej. W skład administracji wchodzi również Zarząd stacji, który decyduje o funkcjonowaniu DiscoStrefaFm.
Administrator kanału - osoba, która opiekuje się jednym z dwóch aktywnie funkcjonujących kanałów (Disco Polo, Club).
Moderator - osoba dbająca o porządek na forum dyskusyjnym i stronie DiscoStrefaFm.
Prezenter - osoba, która pojawia się na jednym z dwóch kanałów muzycznych i prowadzi audycje radiowe.
Wierny słuchacz DiscoStrefaFm.
Ban - czasowa bądź stała blokada konta. Ban może zostać nałożony na kilka sekcji na całe konto.
Ostrzeżenie - inaczej upomnienie, które można otrzymać za złamanie poniższego regulaminu, a mówiąc w skrócie za nieodpowiednie, niepoprawne zachowanie. Trzy ostrzeżenia mogą skutkować banem.
Fora - miejsca w których znajdują się subfora, kategorie i tematy.
Pobieralnia - miejsce w którym możesz pobrać mp3 bądź dodać do pobrania (upload).
Reputacja - punkty, które możesz otrzymać od innego użytkownika za pomoc. Najwięcej punktów można uzyskać za dodawanie mp3 do forum "Pobieralnia".
Zasady:
1. Przy rejestracji należy podać aktualny (używany) adres e-mail.
2. Nick użytkownika nie może zawierać powszechnie używanych wulgaryzmów.
2.1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
2.2. W przypadku braku możliwości odzyskania dostępu do konta, należy zgłosić Administratorowi kanału bądź moderatorowi takowy problem i poinformowanie o założeniu drugiego konta.
2.3. Jeżeli po 30 minutach od rejestracji nie przyjdzie na naszą skrzynkę pocztową link aktywacyjny (sprawdź spam), to należy zgłosić do Administratora bądź Moderatora.
2.4. DiscoStrefaFm nie dezaktywuje kont na prośby użytkowników.
3. Tematy umieszczamy w odpowiednich działach.
3.1. Temat, który został dodany w niewłaściwym dziale zostanie przeniesiony do kosza.
3.2. Przed napisaniem tematu, upewnij się, że taki wpis już nie istnieje.
3.3. Wątki o tematyce erotycznej, pornograficznej, rasistowskiej, antysemickiej, wulgarnej, destrukcyjnej (myśli samobójcze), będą usuwane.
3.4. Tematy związane z myślami destrukcyjnymi (myśli samobójcze, planowanie morderstwa), będą przez odpowiednie osoby archiwizowane i mogą zostać przekazane odpowiednim organom.
4. Przed dodaniem wpisu, upewnij się czy przekazałeś wszystkie informacje, które chciałeś.
4.1. Jeżeli po opublikowaniu wpisu przypomni Ci się jakaś ważna informacja, która musi zostać zawarta w Twoim wpisie, to kliknij "Edytuj" i dopisz wiadomość.
4.2. Zabrania się pisać posta pod swoim postem. Poczekaj aż ktoś odpowie na Twoją wiadomość. Nie stosuj tzw. metody podwieszonych postów.
4.3. Zachowaj poprawność ortograficzną i stylistyczną. Nie pozwól by inny użytkownik miał problem z rozszyfrowaniem Twoich myśli.
4.4. Uprasza się o niestosowanie Caps Lock'a (twardy shift).
5. Zabrania się reklamowania serwisów, portali z którymi DiscoStrefaFm nie współpracuje.
5.1. Reklamowanie innych stacji jest kategorycznie zabronione.
5.2. Sygnatura również jest objęta zakazem reklamowania powyższych podmiotów.
5.3. W sygnaturze możemy reklamować swoje social media.
5.4. Zgodę na reklamę podmiotu nie współpracującego z DiscoStrefaFm może wyrazić jedynie Zarząd radia.
6. Forum jest dostępne dla wszystkich osób.
6.1. Na forum obowiązuje wolność słowa.
6.2. Konstruktywna krytyka nie jest niczym złym.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
W przypadku edycji Regulaminu Forum, użytkownicy mają 24 godziny na zapoznanie się z nową wersją. Pozdrawiamy Administracja DiscoStrefaFm